Book an appointment with Beterinverhuur using Setmore
header beter in verhuur

Klacht procedure

Een goede relatie met jou als klant vinden wij belangrijk. Wij willen graag dat je tevreden bent over de geleverde dienstverlening. Het spijt ons wanneer je een slechte ervaring hebt gehad met Beterinverhuur. Heb je een klacht? Vertel het ons zodat wij je klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid kunnen afhandelen.

Hoe en waar kun je je klacht indienen?
Je kunt je klacht schriftelijk en telefonisch indienen. Belangrijk is dat je hierbij duidelijk vermeld wat je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer zijn. Hierdoor kunnen wij je klacht zo snel mogelijk afhandelen.

Deze klacht in de vorm van een e-mail kunt u sturen naar:
info@beterinverhuur.nl
o.v.v. ‘Klacht’

Of als briefpost naar:
Beterinverhuur
Spuiboulevard 224
3311GR Dordrecht
o.v.v. ‘Klacht’

Of telefonisch naar:
085-3034674

De klachtverantwoordelijke binnen onze organisatie zal deze klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. Hij/zij zal contact opnemen en de klacht naar tevredenheid met je afhandelen.